Ga naar de inhoud

Klantcontact kwaliteit controles

Wist u dat klantenservice voor ruim 60% van de mensen bepaalt hoe tevreden ze zijn over uw organisatie? Met quality monitoring maakt TQIS – onderdeel van de DMCC Group – de kwaliteit van al uw klantinteractie inzichtelijk. Zo kunt u de klanttevredenheid real time meten en direct bijsturen waar nodig om zo een optimale klantbeleving te creëren. Benieuwd hoe wij u kunnen ondersteunen? Neem contact op met één van onze experts!

DMCC Group - Audits
Arjen van Eeuwen
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag binnen één werkdag

Stel uw vraag

Waarom deze bedrijven DMCC kiezen


Aantoonbaar compliant
Deskundig & praktisch advies
Betrokken & flexibel
DMCC Group 5

Zorg voor de optimale klantbeleving

Een deskundige, vriendelijke en efficiënte klantinteractie. Dat is het doel van iedere organisatie en kunt u alleen bereiken door mee te luisteren, te leren en te handelen. Hiervoor bieden wij het instrumentarium. U krijgt een onafhankelijke beoordeling van de kwaliteit van uw klantcontact diensten in alle fases van de customer life cycle. Als u wilt zelfs op het niveau van de medewerker. Zo bent u in staat te sturen op alle facetten die de klantbeleving beïnvloeden om uiteindelijk een optimale klantbeleving te realiseren.

Mag ik klanten na een online aankoop automatisch aanmelden voor de nieuwsbrief?
Jitty van Doodewaerd
Ja dat kan, maar u moet wel voldoen aan een aantal voorwaarden.
Mag ik sms-donaties nabellen?
Jitty van Doodewaerd
Indien er sprake is van een klantrelatie wel, u dient zich wel aan bepaalde regels te houden.

Heeft u een prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag gratis binnen één werkdag.

Stel uw vraag

Interesse in onze audits of controles?

Bespreek de mogelijkheden tijdens een consult.

Vraag vrijblijvend consult aan