Ga naar de inhoud

Controle op uitbesteding

In toenemende mate wordt het belangrijk dat u weet bij wat voor soort organisatie u sales en klantenservice belegt. Aan wie vertrouwt u uw klanten toe? Wat is de reputatie van deze organisatie? Wordt de klantreis versterkt of juist verzwakt door deze partner? Houd grip op de uitbesteding van klantcontact.

 

Wij zijn onderdeel van de DMCC Group en overzien de hele markt van aanbieders van klantcontact diensten. Door middel van onze leveranciersaudits en screenings laten wij u exact zien bij wie u het contact met uw waardevolle klanten en prospects belegd, waar mogelijke verbeteringen liggen en waar u extra afspraken bij uitbesteding over moet maken. Zo bieden wij structureel inzicht in de uitbesteding van uw klantcontact. Wilt u inzicht in uw uitbesteding van klantcontact? Wij kijken graag wat we voor u kunnen betekenen.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Krijg inzicht in uw klantcontact

Bespreek de mogelijkheden met onze experts

Neem contact op
DMCC Group - Audits 5

Beoordelingsconcept leadleveranciers

Organisaties zoeken altijd manieren om met potentiële klanten in contact te komen. Dit mag steeds vaker alleen met toestemming van de consument. Organisaties kunnen zelf vragen om toestemming, maar er zijn ook bedrijven die dit namens hen vragen in online enquêtes of winacties. Hoe controleert u of deze toestemmingen kloppen? Wij hebben een beoordelingsconcept ontwikkeld voor leadgeneratie concepten. De controle die is ingericht laat adverteerders zien hoe de consument om toestemming gevraagd is voor een telefonisch aanbod. De uitvoering is bij ons belegd, als onafhankelijke specialist beoordelen wij niet alleen, maar wij analyseren ook en helpen met eventuele verbeteringen.

Goedendag, ik wil graag mijn abonnement opzeggen.
Ontwerp zonder titel (24)
Goedemorgen, waarom wilt u uw abonnement opzeggen meneer van Dam?
Ik heb onlangs een herseninfarct gehad.
Ontwerp zonder titel (24)
Maar ik heb echt een hele mooie aanbieding.

Neemt u uw klantcontact wel écht serieus?

60% van de mensen bepaalt hoe tevreden ze zijn over uw organisatie op basis van de klantenservice.

Houd grip op klantcontact

Wilt u inzicht in outsourcing?

Wij kijken graag wat we voor u kunnen betekenen.

Neem contact op