Ga naar de inhoud

Nationale Compliance Benchmark Fieldmarketing 2023

Wij kijken al ruim tien jaar mee onder de motorkap bij de grote adverteerders van Nederland. Op weekbasis controleren wij onder andere hun verkoop aan de deur en andere klantcontacten door consumenten na te bellen of door het uitvoeren van mystery shops. De uitkomsten van de controles geven adverteerders, overheidsinstanties en uitvoerende partijen inzicht in en grip op hun marketingkanalen en klantenservice en geven handvatten voor verbeteringen.

 

Waarom deze benchmark?

Inmiddels zitten vrijwel alle wervingsbureaus in Nederland bij ons in de monitoring. Dit resulteert in waardevolle informatie over compliance in fieldmarketing. Deze delen wij geaggregeerd met u in deze benchmark. Fieldmarketing is een belangrijk contactkanaal voor profit en non-profit organisaties. Maar het is ook een kanaal dat door het persoonlijke karakter consumentenirritatie kan veroorzaken. Veel adverteerders erkennen het belang van kwalitatieve en duurzame inzet van direct marketing en controleren hun uitvoerende partijen hierop. Dit werpt vruchten af. En dat verhaal mag ook verteld worden.

 

Benieuwd naar de resultaten van 2021-2023?

De belangrijkste resultaten uit de fieldmarketing benchmark zijn te vinden de infographic. De volledige benchmark rapportage is exclusief voor DMCC klanten en relaties aan te vragen via het formulier hieronder.

 

Arjen van Eeuwen
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

De resultaten inzien?

De infographic toont de belangrijkste resultaten, het volledige benchmark rapport is exclusief voor DMCC klanten en relaties aan te vragen.

Download infograhic

Benchmark rapport aanvragen

Vul hiernaast uw gegevens in om de volledige benchmark aan te vragen

Heeft u grip op uw fieldmarketing?

Schakel onze experts in voor een klantcontact compliance audit.

Neem contact op