Contactanalyse inbound sales

Grip op de continu veranderende regels van telemarketing

In de contactanalyses worden door de inbound sales gesprekken door onze analisten beoordeeld op compliance. We hanteren verschillende business rules die zijn afgeleid uit de Telecomwet, Algemene Verordening Gegevensbescherming en de Wet Consumentenrechten.

Neem contact met ons op.

Voor bepaalde sectoren kijken we nog specifieker, bijvoorbeeld naar het Aanbod op Maat in energiewerving. De controle items hebben een eigen weging in een uiteindelijke compliance score. De resultaten worden wekelijks aan u teruggekoppeld in de compliance monitor.

Dit stelt u in staat:

  • een concreet verbeterpotentieel te objectiveren (en hierop te kunnen sturen);
  • resultaten te benchmarken over tijd en tussen campagnes
  • gemiddelde prestaties weer te geven en dit marktgemiddelde af te zetten tegen de score van uw eigen inbound sales

Wij werken o.a. voor:

DMCC weet privacy leuk te maken. Door met veel enthousiasme en praktijkvoorbeelden de materie in normale mensentaal uit te leggen. Leontien en haar collega’s komen altijd hun afspraken na en doen dit op een persoonlijke en doortastende wijze

Nationaal Jeugdfonds Jantje Beton
Plaatje of logo voor Nationaal Jeugdfonds Jantje Beton
DMCC snapt privacy en marketing. Ze weten wat niet mag, en kijken naar wat er wél kan. Met onze DPO kunnen we flexibel gebruik maken van deze expertise.

Decathlon Nederland
Plaatje of logo voor Decathlon Nederland
Onze DMCC Remote Privacy Officer is echt betrokken bij onze organisatie en helpt ons met het vinden van praktische en haalbare oplossingen voor privacy vraagstukken.

Vogelbescherming Nederland
Plaatje of logo voor Vogelbescherming Nederland

Meer weten over dit onderwerp?

Dit schreven wij over Contactanalyse inbound sales

Bekijk alle berichten

Wilt u dit nieuws maandelijks in uw postvak?