In de contactanalyses worden door de inbound sales gesprekken door onze analisten beoordeeld op compliance. We hanteren verschillende business rules die zijn afgeleid uit de Telecomwet, Algemene Verordening Gegevensbescherming en de wetgeving voor Koop op Afstand.

Contactanalyse inbound sales
Grip op de continu veranderende regels van telemarketing

Voor bepaalde sectoren kijken we nog specifieker, bijvoorbeeld naar het Aanbod op Maat in energiewerving. De controle items hebben een eigen weging in een uiteindelijke compliance score. De resultaten worden wekelijks aan u teruggekoppeld in de compliance monitor.
Dit stelt u in staat:
- een concreet verbeterpotentieel te objectiveren (en hierop te kunnen sturen);
- resultaten te benchmarken over tijd en tussen campagnes
- gemiddelde prestaties weer te geven en dit marktgemiddelde af te zetten tegen de score van uw eigen inbound sales
Wij werken o.a. voor:





Onze DMCC Remote Privacy Officer is echt betrokken bij onze organisatie en helpt ons met het vinden van praktische en haalbare oplossingen voor privacy vraagstukken.
Vogelbescherming Nederland

Ik werk al bijna 10 jaar met DMCC samen. DMCC heeft ons in deze periode zeer bruikbare handvatten gegeven om onze compliance processen naar een hoger plan te tillen. Dit is en blijft een continu proces. DMCC laat zich in dit proces zien als een echte partner waar je bijna letterlijk 24 uur per dag terecht kan voor raad of voor het beantwoorden van vragen.
Goede Doelen Loterijen

DMCC weet privacy leuk te maken. Door met veel enthousiasme en praktijkvoorbeelden de materie in normale mensentaal uit te leggen. Leontien en haar collega’s komen altijd hun afspraken na en doen dit op een persoonlijke en doortastende wijze
Nationaal Jeugdfonds Jantje Beton

Hele prettige samenwerking waarin veel ruimte is voor onze specifieke wensen, zoals reports en inzichten. Een ervaren sparringpartner die meedenkt om de next step te maken en ons proactief informeert over veranderingen in wet- en regelgeving. En altijd bereid en bereikbaar voor inhoudelijke vragen. Grote passie voor het vak, de branche en de klant.
Vattenfall

DMCC snapt privacy en marketing. Ze weten wat niet mag, en kijken naar wat er wél kan. Met onze DPO kunnen we flexibel gebruik maken van deze expertise.
Decathlon Nederland

Meer weten over dit onderwerp?
Dit schreven wij over Contactanalyse inbound sales
Consumentenorganisaties dienen klacht in tegen TikTok wegens misleiding De Consumentenbond en zeventien andere Europese consumentenorganisaties hebben een gezamenlijke klacht ingediend tegen TikTok. Volgens de organisaties misleidt het videoplatform zijn gebruikers, hanteert het onduidelijke en oneerlijke voorwaarden en beschermt het kinderen onvoldoende tegen advertenties en ongepaste inhoud.AP publiceert handleiding voor privacy verkiezingscampagnes Politieke partijen gebruiken steeds vaker persoonsgegevens – of huren hiervoor bedrijven in – om zo gericht mogelijk hun leden en potentiële nieuwe leden te bereiken. Dit laatste wordt microtargeting genoemd. Natuurlijk mogen politieke partijen campagne voeren. En in deze tijd gebeurt dat uiteraard vaak digitaal. Maar politieke partijen moeten zich hierbij wel aan de privacyregels houden. De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft daarom een handleiding gepubliceerd over privacy bij verkiezingscampagnes.Ziekenhuis OLVG beboet om onvoldoende beveiliging medische dossiers De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) legt een boete van 440.000 euro op aan het Amsterdamse ziekenhuis OLVG. Het ziekenhuis had tussen 2018 en 2020 te weinig maatregelen genomen om toegang door onbevoegde medewerkers tot medische dossiers te voorkomen. Dat kwam door onvoldoende controle op wie welk dossier bekeek en ontoereikende beveiliging van de computersystemen. Naar aanleiding van het onderzoek van de AP heeft het OLVG de vereiste verbeteringen doorgevoerd.