Contactanalyse telemarketing

Grip op de continu veranderende regels van telemarketing

In de contactanalyses worden door u aangeleverde telemarketinggesprekken door onze analisten beoordeeld op compliance. We hanteren verschillende business rules die zijn afgeleid uit de Telecomwet, Algemene Verordening Gegevensbescherming en de wet Consumentenrechten.

 

Neem contact met ons op.

Voor bepaalde sectoren kijken we nog specifieker, bijvoorbeeld naar het Aanbod op Maat in energiewerving. De controle items hebben een eigen weging in een uiteindelijke compliance score. De resultaten worden wekelijks aan u teruggekoppeld in de compliance monitor.

Dit stelt u in staat:

  • een concreet verbeterpotentieel per contactcenter te objectiveren (en hierop te kunnen sturen);
  • te benchmarken tussen de callcenters;
  • gemiddelde prestaties weer te geven en dit marktgemiddelde af te zetten tegen individuele scores van de contactcenters.

Nieuwe telemarketingregels voor energiebedrijven

Wij werken o.a. voor:

Onze DMCC Remote Privacy Officer is echt betrokken bij onze organisatie en helpt ons met het vinden van praktische en haalbare oplossingen voor privacy vraagstukken.

Vogelbescherming Nederland
Plaatje of logo voor Vogelbescherming Nederland
DMCC snapt privacy en marketing. Ze weten wat niet mag, en kijken naar wat er wél kan. Met onze DPO kunnen we flexibel gebruik maken van deze expertise.

Decathlon Nederland
Plaatje of logo voor Decathlon Nederland

Meer weten over dit onderwerp?

Dit schreven wij over Contactanalyse telemarketing

Bekijk alle berichten

Wilt u dit nieuws maandelijks in uw postvak?