Locatie-audit telemarketing

Scherp inzicht in uw actuele compliance

Tijdens een locatieaudit bezoekt DMCC een locatie van het contact center. Hier opereert DMCC als toezichthouder en bekijkt of compliance aantoonbaar in bedrijfsprocessen is belegd. De auditors kijken waar mogelijk ‘live’ mee op locatie. Hoe vinden registraties van Recht van bezwaar en Bel-me-niet plaats?

Neem contact met ons op.

In andere gevallen wordt gevraagd naar (beleids)documentatie: Zijn de relevante maatregelen gespecificeerd en geïntegreerd in functionele en technische beschrijvingen van systemen, in gebruikershandleidingen, werkinstructies, contracten, overeenkomsten en andere relevante documenten. De resultaten worden teruggekoppeld  in een non compliance detail rapport (NCDR).

Dit stelt u in staat:

  • per callcenter gericht te kunnen sturen en verbeteren;
  • te benchmarken tussen de contact centers;
  • gemiddelde prestaties weer te geven en dit marktgemiddelde af te zetten tegen individuele scores van de contact centers.

Nieuwe telemarketingregels voor goede doelen

Wij werken o.a. voor:

Onze DMCC Remote Privacy Officer is echt betrokken bij onze organisatie en helpt ons met het vinden van praktische en haalbare oplossingen voor privacy vraagstukken.

Vogelbescherming Nederland
Plaatje of logo voor Vogelbescherming Nederland
DMCC snapt privacy en marketing. Ze weten wat niet mag, en kijken naar wat er wél kan. Met onze DPO kunnen we flexibel gebruik maken van deze expertise.

Decathlon Nederland
Plaatje of logo voor Decathlon Nederland

Meer weten over dit onderwerp?

Dit schreven wij over Locatie-audit telemarketing

Bekijk alle berichten

Wilt u dit nieuws maandelijks in uw postvak?