Wilt u even snel een check op uw campagne of opt-in? Bij DMCC kan dat: ons juridisch advies is deskundig, praktisch en eenvoudig toepasbaar. Altijd tegen een passend tarief. U kunt bij ons terecht voor alle vraagstukken op het snijvlak van klantcontact, data, ICT en marketing.
Wij werken o.a. voor:





DMCC snapt privacy en marketing. Ze weten wat niet mag, en kijken naar wat er wél kan. Met onze DPO kunnen we flexibel gebruik maken van deze expertise.
Decathlon Nederland

Ik werk al bijna 10 jaar met DMCC samen. DMCC heeft ons in deze periode zeer bruikbare handvatten gegeven om onze compliance processen naar een hoger plan te tillen. Dit is en blijft een continu proces. DMCC laat zich in dit proces zien als een echte partner waar je bijna letterlijk 24 uur per dag terecht kan voor raad of voor het beantwoorden van vragen.
Goede Doelen Loterijen

Hele prettige samenwerking waarin veel ruimte is voor onze specifieke wensen, zoals reports en inzichten. Een ervaren sparringpartner die meedenkt om de next step te maken en ons proactief informeert over veranderingen in wet- en regelgeving. En altijd bereid en bereikbaar voor inhoudelijke vragen. Grote passie voor het vak, de branche en de klant.
Vattenfall

DMCC weet privacy leuk te maken. Door met veel enthousiasme en praktijkvoorbeelden de materie in normale mensentaal uit te leggen. Leontien en haar collega’s komen altijd hun afspraken na en doen dit op een persoonlijke en doortastende wijze
Nationaal Jeugdfonds Jantje Beton

Onze DMCC Remote Privacy Officer is echt betrokken bij onze organisatie en helpt ons met het vinden van praktische en haalbare oplossingen voor privacy vraagstukken.
Vogelbescherming Nederland

Meer weten over dit onderwerp?
Dit schreven wij over Privacy advies
Nieuwe EU-brede regels AVG-boetes bedrijven op komst Er komen nieuwe regels aan voor de berekening van boetes voor bedrijven bij overtreding van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Deze nieuwe regels zijn opgesteld door de European Data Protection Board (EDPB), het samenwerkingsverband van Europese privacytoezichthouders. Met die regels berekenen alle privacytoezichthouders in de Europese Unie (EU) voortaan op dezelfde manier de hoogte van boetes.Nieuwe consumentenregels voor online verkopen in aantocht Emiko Alblas Online winkelen is niet meer weg te denken uit ons straatbeeld. Met als gevolg dat online misleiding een steeds grotere rol speelt. Na de Leidraad Bescherming online consument van de ACM komt ook de Europese Unie met aangescherpte regels voor online verkoop. Per 28 mei a.s. treedt de Moderniseringsrichtlijn in werking met regels om de consumentenbescherming en het vertrouwen van de consumenten in online kopen te verbeteren. U mag immers de consument wel verleiden maar zeker niet misleiden. Wij sommen de belangrijkste veranderingen voor u op.Toezichthouders willen verbeteringen Data Act De Europese privacytoezichthouders stellen in een advies aan de Europese Commissie (EC) een aantal verbeteringen voor van het huidige voorstel voor de Data Act. De toezichthouders wijzen erop dat de Data Act geen afbreuk mag doen aan de bescherming van persoonsgegevens die de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) biedt. Ook vinden ze dat overheden geen te ruime bevoegdheid moeten krijgen om persoonsgegevens op te eisen van private partijen.