Training privacy service center

Verhoog in 1 dag het kennisniveau over privacy

Een goede klantenservice of servicecenter is een visitekaartje van een organisatie. Goed getrainde medewerkers kunnen vragen en klachten kundig afhandelen. Oók de lastige vragen over privacy. Zijn uw medewerkers goed op de hoogte van de actuele wetten en regels van privacy en de AVG? En de manier waarop de organisatie privacy heeft geborgd?

Met onze training Privacy voor het Servicecenter wordt in één dag het kennisniveau over privacy verhoogd. Uw medewerkers leren de vaardigheden om goed om te gaan met vragen en klachten over privacy. Dat is prettig voor de medewerkers én jullie klanten. Bovendien voldoet uw organisatie zo aan de wet- en regelgeving van de AVG.

Neem contact met ons op.

Wat leren medewerkers in de training Privacy voor het servicecenter? 

  • Wat de privacywet nu eigenlijk inhoudt, en wat dat voor u en uw organisatie betekent;
  • Hoe uw organisatie privacy heeft geborgd en wat daarbij komt kijken;
  • Praktische kennis door te oefenen: klachten en verzoeken over privacy herkennen, doorvragen en heldere uitleg geven, handelen volgens het beleid van de organisatie

In de training is er alle ruimte voor vragen en voorbeelden uit de praktijk. We bespreken het graag met u.

Wij werken o.a. voor:

DMCC snapt privacy en marketing. Ze weten wat niet mag, en kijken naar wat er wél kan. Met onze DPO kunnen we flexibel gebruik maken van deze expertise.

Decathlon Nederland
Plaatje of logo voor Decathlon Nederland
Hele prettige samenwerking waarin veel ruimte is voor onze specifieke wensen, zoals reports en inzichten. Een ervaren sparringpartner die meedenkt om de next step te maken en ons proactief informeert over veranderingen in wet- en regelgeving. En altijd bereid en bereikbaar voor inhoudelijke vragen. Grote passie voor het vak, de branche en de klant.

Vattenfall
Plaatje of logo voor Vattenfall
DMCC weet privacy leuk te maken. Door met veel enthousiasme en praktijkvoorbeelden de materie in normale mensentaal uit te leggen. Leontien en haar collega’s komen altijd hun afspraken na en doen dit op een persoonlijke en doortastende wijze

Nationaal Jeugdfonds Jantje Beton
Plaatje of logo voor Nationaal Jeugdfonds Jantje Beton
Onze DMCC Remote Privacy Officer is echt betrokken bij onze organisatie en helpt ons met het vinden van praktische en haalbare oplossingen voor privacy vraagstukken.

Vogelbescherming Nederland
Plaatje of logo voor Vogelbescherming Nederland

Meer weten over dit onderwerp?

Dit schreven wij over Training privacy service center

Bekijk alle berichten

Wilt u dit nieuws maandelijks in uw postvak?