Ontmoet collega's van Arjen van Eeuwen:
Auteur archief: Arjen van Eeuwen
-
Let op privacy bij de inzet van social media en chatbots voor klantenservice Arjen van Eeuwen Organisaties in Nederland zien hun online platform als belangrijkste touchpoint met potentiële klanten. Daar worden consumenten immers getriggerd om het product te kopen of de dienst af te nemen. Maar het klantcontact vindt niet alleen online plaats. Belangrijke kanalen voor een goede klantbeleving zijn ook het contact via telefoon, e-mail, Whatsapp en SMS. Ook chatbots maken een opmars. Er kleven wel wat privacyaspecten aan die u in de gaten moet houden. -
Slecht klantcontact weegt zwaarder dan een goed product, en nu? Arjen van Eeuwen Wist u dat de klantenservice voor ruim 60% van de mensen bepaalt hoe tevreden ze zijn over uw organisatie? En dat slecht klantcontact voor veel mensen zwaarder weegt dan een goed product? Reden genoeg om de klantenservice in 2022 nog eens onder de loep te nemen. TQIS, onderdeel van de DMCC Group, verzorgt kwaliteitsmetingen op klantcontact. In dit artikel geven we aan waar u op moet letten. -
Nieuwe training: voorkom irritatie en misleiding bij de consument Arjen van Eeuwen Hebben uw telemarketing medewerkers ook wel eens te maken met consumentenirritatie naar aanleiding van hun telefoontje? Of hebben consumenten het idee dat zij worden misleid? Vanuit de Gedragscode Telemarketing wordt u verplicht om er zorg voor te dragen dat uw medewerkers worden getraind op gesprekstechnieken ter beheersing van consumentenirritatie bij telemarketing. Met onze nieuwe training ‘Voorkom irritatie en misleiding bij de consument’ trainen wij uw medewerkers hierin. -
Enorme toename recht van verzet inschrijvingen bij telemarketing Arjen van Eeuwen Het is alweer een aantal maanden geleden, de inwerkingtreding van de nieuwe Telecommunicatiewet. Daar waar vele organisaties nog bezig lijken te zijn met de implementatie van de nieuwe vereisten voor het opt-in telemarketing kanaal, zien we inmiddels al de eerste effecten van dit nieuwe regime; een significante stijging in de gehele markt van het aantal mensen dat zijn recht van verzet (RVV) uitoefent. -
Call analyses in nieuwe DMCC Compliance Monitor Arjen van Eeuwen De uitrol van de nieuwe DMCC Compliance Monitor is op stoom. Sinds deze maand zijn alle telemarketing contactanalyses geïntegreerd in het nieuwe platform dat draait op Power BI. De eerste reacties van de klanten zijn lovend: ‘Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en snel’. -
DMCC lanceert nieuwe Compliance Monitor Arjen van Eeuwen Met trots kunnen wij vertellen dat wij in het eerste kwartaal van dit jaar alle klanten van de DMCC compliance programma’s overzetten naar de nieuwe DMCC Compliance Monitor. De monitor is een real time compliance dashboard en biedt organisaties en hun uitvoerende partijen direct inzicht in de compliance in hun sales en service kanalen. Zo kan een opdrachtgever op het niveau van een call center of een wervingsbureau zien of de gesprekken die zij voeren voldoen aan de wetgeving. En of hun websites wel AVG proof zijn. De managementinformatie uit de monitor maakt hun inspanningen aantoonbaar en wordt gebruikt in verslaglegging naar de directie, maar ook naar toezichthouders.