Ontmoet collega's van Arjen van Eeuwen:
Auteur archief: Arjen van Eeuwen
-
DMCC lanceert nieuwe Compliance Monitor Arjen van Eeuwen Met trots kunnen wij vertellen dat wij in het eerste kwartaal van dit jaar alle klanten van de DMCC compliance programma’s overzetten naar de nieuwe DMCC Compliance Monitor. De monitor is een real time compliance dashboard en biedt organisaties en hun uitvoerende partijen direct inzicht in de compliance in hun sales en service kanalen. Zo kan een opdrachtgever op het niveau van een call center of een wervingsbureau zien of de gesprekken die zij voeren voldoen aan de wetgeving. En of hun websites wel AVG proof zijn. De managementinformatie uit de monitor maakt hun inspanningen aantoonbaar en wordt gebruikt in verslaglegging naar de directie, maar ook naar toezichthouders. -
Artificial Intelligence is geen alternatief voor handmatige gespreksanalyse Arjen van Eeuwen Het duurt niet lang meer voordat de eerste zelfrijdende auto’s op de openbare weg te vinden zijn. Google’s digitale assistent is al in staat om telefonisch een afspraak te maken met de kapper en met behulp van gezichtsherkenning wordt die ene persoon feilloos in een grote menigte herkend. Hoe moeilijk kan het dan zijn om met AI de compliance vast te stellen van (opgenomen) telefoongesprekken? Bas de Zoete schreef hierover zijn afstudeerscriptie bij DMCC, de resultaten zijn verrassend. Naast theoretisch onderzoek zijn er diverse experts op het gebied van AI en klanten van DMCC geïnterviewd. Na maandenlang onderzoek werden de uitkomsten gepresenteerd. -
Toegang tot klantgegevens in de CER CAR registers opgeschort Arjen van Eeuwen De netbeheerders voor elektriciteit en gas hebben de toegang tot klantgegevens in de CER CAR registers afgelopen weekend voor onbepaalde tijd opgeschort. Dit leidt tot onzekerheid in de sector. De terechte vraag luidt ook hoe de consument gebaat is bij deze maatregel, die het doen van een aanbod op maat bemoeilijkt. -
DMCC breidt uit: ‘TQIS moet kwaliteit in klantcontact helpen verbeteren’ Arjen van Eeuwen DMCC Group heeft een nieuwe organisatie onder haar vleugels: Trusted Quality & Integrity Solutions, kortweg TQIS. De organisatie controleert de kwaliteit van klantcontact in zowel sales als service kanalen. Arjen van Eeuwen, directeur van DMCC Group: “TQIS maakt de kwaliteit van alle klantinteractie inzichtelijk door gesprekken te beoordelen op onder meer tone of voice, inhoud en interactie. Zo zorgt quality monitoring voor een continu verbeteringsproces op je belangrijkste asset: je klantenportfolio”.