Ga naar de inhoud
15 januari 2024 • Nieuws

Boek ‘Acquisitie voor professionals’ in een vernieuwde druk

In een tijd waarin de tools voor professionals op het gebied van klantwerving zich in rap tempo ontwikkelen, verschijnt het boek Acquisitie voor professionals, in een vernieuwde druk. De nieuwe versie van het boek staat boordevol eigentijdse inzichten en strategieën.

Boek Acquisitie voor professionals

Acquisitie voor professionals

Als je als adviseur, consultant, makelaar, architect of wetenschappelijk medewerker jarenlange ervaring en een imposant portfolio hebt en er bellen toch geen nieuwe klanten. Of als je aan het begin van een commerciële loopbaan staat als professional, ook dan is dit boek interessant. In de gewijzigde herdruk van Acquisitie voor professionals, lees je hoe je nieuwe klanten en opdrachten kunt verwerven. Klassiek en online.

Oorspronkelijk uitgebracht in 2007 en door honderden professionals gelezen, voorziet de geactualiseerde editie de lezer van de nieuwste tools en technieken, waardoor ze hun positie behouden in de snel evoluerende zakelijke omgeving van vandaag.

Online acquisitiestrategieën en de AVG

Voortbouwend op het succes van de oorspronkelijke editie, gaat het herziene Acquisitie voor professionals dieper in op online acquisitiestrategieën en bevat het boek een grondige verkenning van acquisitie in overeenstemming met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).

Praktisch, uitvoerbaar advies

Jan-Willem Seip, deskundige op het gebied van klantverwerving, brengt zijn uitgebreide expertise naar voren en voorziet lezers van praktisch, uitvoerbaar advies dat gestoeld is op echte ervaringen. Zijn actieve schrijfstijl zorgt dat lezers vanaf de allereerste pagina geboeid zijn, waardoor dit boek een onmisbare bron is voor professionals van alle niveaus.

Hoogtepunten heruitgegeven editie

De hoogtepunten van de heruitgegeven editie zijn, onder andere:

  • Verkenning van online-acquisitietechnieken die zijn afgestemd op het huidige digitale landschap.
  • Inzichten in het afstemmen van acquisitiepraktijken op de AVG, waardoor zowel klantrelaties als juridische naleving worden beschermd. Jitty van Doodewaerd, directeur privacy bij de DMCC Group, heeft haar kennis en deskundigheid gedeeld als het gaat om privacy in relatie tot acquisitie. Hiervoor gelden strenge regels en Jitty van Doodewaerd laat zien wat mogelijk is.
  • Strategieën voor het smeden van langdurige, wederzijds voordelige klantrelaties in een voortdurend veranderend zakelijk landschap.
  • Er zijn ‘old skool’ basisprincipes van goed vragen stellen en écht luisteren toegevoegd. Omdat te vaak blijkt dat er op het gebied van vraagstellingstechnieken nog ruimte voor verbetering is bij menig professional.
  • Een slothoofdstuk boordevol acquisitietips.

Geen verkoper, wel verkopen

Acquisitie voor professionals is er voor professionals die geen verkoper (willen) zijn maar wel willen uitblinken in klantverwerving. De inhoud wordt op 264 pagina’s gepresenteerd in een lezersvriendelijk formaat, waardoor het toegankelijk is voor een breed publiek, van doorgewinterde experts tot degenen die net aan hun carrière zijn begonnen.

Meer informatie

Voor meer informatie over de heruitgave van Acquisitie voor professionals, kijk op de pagina Acquisitie voor professionals. Je ziet daarop ook hoe je het boek kunt bestellen.

DMCC expert aan het woord

Afgelopen jaar heeft onze directeur privacy, Jitty van Doodewaerd, input mogen leveren voor dit boek. Wij vinden het een eer dat men ons weet te vinden voor expertise op het vlak van klantcontact en privacy en helpen dan ook graag. Bent u ook op zoek naar expertise op dit snijvlak? Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.


Heeft u vragen naar aanleiding van dit artikel?

Neem dan contact met ons op.