Europese regelgeving: e-privacy en digitale platforms
De lobbyisten van de Europese belangenvereniging voor marketing en data, de FEDMA, komen vertellen over de belangrijke Europese dossiers. Robin de Wouters en Enrico Girotto lichten toe welke impactvolle nieuwe regels er in de maak zijn die van invloed zijn op de praktijk van marketing, fondsenwerving en klantcontact. De e-privacy verordening met daarin aangescherpte regels voor cookies, e-mail en telemarketing. Maar ook de digital markets & services act, met daarin regels die de techreuzen aan banden moeten leggen.

DMCC Benchmark Leadwerving compliance 2021
Met steeds meer restricties op opt-out werving is het een must om te kijken naar de mogelijkheden van permission based marketing en leadwerving. Met toestemming mag u consumenten altijd benaderen, via alle kanalen. Wij controleren voor onze opdrachtgevers leadcampagnes. We bekeken afgelopen jaar honderden campagnes in verschillende sectoren en delen de belangrijkste bevindingen met u in onze benchmark.

RvB paneldiscussie
De opt-in wetgeving zorgt voor stijgende RvB percentages. Hoe ga je hier als organisatie mee om? Hier ligt in toenemende mate ook een belangrijke rol voor de klantenservice. De experts van een aantal van onze gewaardeerde klanten geven u in een paneldiscussie inzicht in de ervaring die zij opdoen met een opt-in regime.

Datum: dinsdag 10 mei 2022
Locatie: Hotel New York te Rotterdam
Programma: 13.30 uur tot 17.00 uur met aansluitend een borrel

Kosten: dit evenement is gratis, indien u toch niet aanwezig bent rekenen wij wel een no show fee van €150,-. Kosteloos afzeggen kan tot vrijdag 29 april.

Aanmelden voor de wachtlijst voor de DMCC Compliance Update:
U kunt zich via deze link inschrijven. Iedereen is welkom, maar onze klanten hebben bij grote belangstelling wel een streepje voor.

Wij hopen u dinsdag 10 mei te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,
Team DMCC