De opdrachtgever in de drivers seat

Alle DMCC audits op het gebied van privacy, online, leadwerving, telemarketing en direct dialogue gaan de compliance monitor in. Zo krijgen organisaties een actueel compliance dashboard, waarop zij zelf kunnen sturen. De analyses worden gemaakt met behulp van Power BI. De nieuwe tooling biedt meer inzicht in de data en meer flexibiliteit in de analyses. De resultaten, weergegeven in een DMCC compliance score model, kunnen vervolgens bekeken worden per opdrachtgever, uitvoerende, kanaal of wetgevingsgebied.

De compliance benchmark

Het aantal opdrachtgevers dat wij in de Compliance Monitor hebben, maakt het bovendien mogelijk om te benchmarken. Die sector informatie zullen wij het komende jaar veel intensiever beschikbaar stellen. Deze cijfers zijn interessant om met u te delen; hoe presteert u ten opzichte van de markt?  De sector  is onder maatschappelijke druk en aangescherpte regels en boetes heel snel geprofessionaliseerd. We zien dat veel meer organisaties nu van compliance een USP gemaakt hebben. Een positieve ontwikkeling in de sector. Dit laat zien dat netto conversie en compliance elkaar niet hoeven te bijten, maar elkaar juist kunnen versterken. Wij zijn dé partij in Nederland die gezien onze marktdekking deze benchmarks kan delen!

Makkelijk en veilig

De bestaande Compliance Monitor wordt inmiddels al meer dan tien jaar gebruikt. En alhoewel het nog altijd een knap staaltje techniek is, is er behoefte aan vernieuwing. Bij de nieuwe monitor hebben we onder meer gelet op gebruiksvriendelijkheid, visuele weergave en flexibiliteit. Natuurlijk onder de huidige beveiligingsnormen. Kortom: de nieuwe DMCC Compliance Monitor is innovatief, trendsettend, leidend in de markt, geeft grip en is marktbepalend door de uitgebreide benchmark mogelijkheden. Bent u al nieuwsgierig geworden? Neem dan gerust contact op met Arjen van Eeuwen of stuur een mail naar info@dmcc.nl