5 maart a.s.is de eerste DMCC Compliance Update. In één middag word je door onze specialisten bijgepraat over nieuwe wet- en regelgeving. Hierbij leggen we natuurlijk uit wat er straks niet meer mag, maar we focussen vooral op hoe het dan wel kan.

Nieuwe regelgeving: e-privacy en de code telemarketing
Op korte en iets langere termijn worden er een aantal impactvolle nieuwe regels geïntroduceerd die van invloed zijn op de praktijk van marketing, fondsenwerving en klantcontact. Op tijd hierop inspelen is essentieel. Tijdens deze middag bepreken onze professionals de nieuwe Code telemarketing en de verwachting van de e-Privacy Verordening, met daarin aangescherpte regels voor cookies, e-mail en telemarketing. We geven antwoord op vragen als:

  • Mag een cookiewall wel of niet?
  • Hoe benader je prospects als telemarketing straks ook opt-in is?
  • Wat is een redelijke klantrelatietermijn voor mijn organisatie?
  • Wat is een goede opt-in bij leadwerving?
  • Moet de consument mij kunnen terugbellen als ik telemarketinggesprekken met een herkenbaar nummer voer? Moet ik dan ook het Bel-me-niet register aanbieden?​​

Regeren is vooruitzien
Met steeds meer restricties op opt-out werving is het een must om nu al te kijken naar de mogelijkheden van permission based marketing en leadwerving. Met toestemming mag je consumenten altijd benaderen, via alle kanalen. Hoe kom je nu aan goede toestemming? We verzamelden inspirerende cases die jou op weg helpen.

Onze bijeenkomst heeft het maximum aantal deelnemers bereikt. We informeren je natuurlijk wel over wat we bespreken. Houd de nieuwsbrief en website dus goed in de gaten.