Verhoog in 1 dag het kennisniveau over privacy
Met onze training “Klantenservice & de AVG” verhoog je in één middag het kennisniveau over privacy. De theorie komt tot leven door gesprekstechnieken te oefenen in situaties uit de energiepraktijk. Zo leren jouw medewerkers de vaardigheden om goed om te gaan met vragen en klachten over privacy. Dat is prettig voor de medewerkers én jullie klanten.

Wat leren medewerkers in de training Klantenservice & de AVG?

  • Wat de privacywet nu eigenlijk inhoudt, en wat dat voor jou en je organisatie betekent;
  • Wat de medewerker moet doen bij een recht op inzage;
  • Met welke persoonsgegevens medewerkers extra voorzichtig moeten zijn;
  • Wat de medewerker moet doen als iemand aangeeft dat hij wil dat al zijn gegevens worden verwijderd;
  • Hoe de medewerker checkt of degene die contact opneemt ook daadwerkelijk de persoon is die hij zegt dat hij is;
  • En hoe de medewerker moet omgaan met een (vermoeden van) een datalek.

Wat zijn de voordelen?
Uiteraard is de doelstelling van de training om nóg meer AVG-compliant te werken, maar er zijn nog meer voordelen te halen uit de training:

  • Hoger oplossend vermogen van  de (eerstelijns) medewerker
  • Hogere klanttevredenheid
  • Kortere afhandeltijd
  • Hogere first time right

DMCC is gespecialiseerd in het adviseren en implementeren van AVG-maatregelen en heeft daarnaast een uitgebreide track record op het gebied van consumer protection. Met deze training bieden wij het beste van beide expertises!

Wanneer?
Datum:        12 december 2019
Tijd:             14.00 uur – 17.00 uur
Kosten:        € 350,- p.p.
Locatie:        Rotterdam – exacte locatie volgt

Wil je jezelf of je collega’s aanmelden, stuur dan een mailtje naar Sabine Straver, senior privacy consultant bij DMCC Nederland ovv aanmelding AVG training. Als je aanvullende vragen hebt, kan je ook bij Sabine terecht.