Nieuwe locatieaudits

Zoals wij al eerder berichtten zijn er belangrijke wijzigingen doorgevoerd in deze audits. Zo wordt er meer onderscheid gemaakt tussen intermediaire werving en werving als facilitair bureau en wordt er wat dieper ingegaan op privacy gerelateerde aspecten en call center techniek.

BMNR controles geschrapt

Telemarketing is per 1 juli jl. opt-in. Door de inwerkingtreding van de gewijzigde Telecommunicatiewet wordt er in de locatie audit niet langer gevraagd naar de BMNR-processen. Wij vragen uiteraard nog wel naar de wijze waarop u het Recht van Bezwaar heeft ingericht. Ook de verplichting tot een herkenbaar en bereikbaar uitbelnummer is onveranderd. De werkingssfeer van de wet is ook een aandachtspunt bij de audit.

ICT en AVG compliance

Daarnaast gaan we in de vernieuwde locatie audit wat dieper in op uw ICT inrichting. Heeft u een eigen applicatie of werkt u op de applicatie van de opdrachtgever? En we staan uitgebreider stil bij AVG-compliance. Is uw website bijvoorbeeld AVG proof?

Energiewerving

Voor energiewerving geldt dat de verplichtingen die voortvloeien uit de Gedragscode Consument en Energieleverancier zijn opgenomen in de controles van de locatie audit.

DMCC Compliance Monitor

De DMCC monitor is een real time compliance dashboard en biedt organisaties en hun uitvoerende partijen direct inzicht in de compliance in hun sales en service kanalen. De analyses worden gemaakt met behulp van Power BI. De nieuwe tooling biedt meer inzicht in de data en meer flexibiliteit in de analyses. Hieronder een aantal afbeeldingen van de DMCC Compliance Monitor om u een indruk te geven.

Bent u al nieuwsgierig geworden? Neem dan gerust contact op met ons op of stuur een mail naar info@dmcc.nl