De kansspelmarkt liberaliseert. En dat merken loterijen: steeds meer aanbieders dingen naar de gunst van deelnemers. Tegelijk ligt de sector onder het vergrootglas bij de Kansspelautoriteit, de Autoriteit Consument en Markt en de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat heeft impact op de manier waarop loterijen loten verkopen, en spelers werven en behouden. Consumenten moeten goed geïnformeerd worden over prijzen en winkansen en er mag niet aangezet worden tot overmatige deelname.
Loterijen

Deze wetten en regels gelden voor loterijen
- Wet op kansspelen
- Gedragscode promotionele kansspelen
- Algemene Verordening Gegevensbescherming
- Richtsnoeren voor beveiliging van persoonsgegevens van de Autoriteit Persoonsgegevens
- Verkoop buiten de verkoopruimte
- Code e-mail
- Code Telemarketing
- Code Telemarketing
- Reclamecode Fieldmarketing
- Koop op afstand
- Telecommunicatiewet
Geen risico, maar rust
DMCC helpt. Door uw websites, landingpagina’s en online omgevingen te beoordelen op compliance. Door scherpe analyses en adviezen te maken die inzoomen op de verplichtingen rond klantcontact en reclame voor kansspelen. En door audits te doen bij partners als contactcenters, fulfilmentbedrijven en post- en pakketverzenders.
Wilt u ook grip op compliance?
Wij kennen de actuele wet- en regelgeving. En zijn thuis in uw sector. We helpen u en uw organisatie graag verder.