Voor uitgevers van (digitale) tijdschriften en dagbladen is contact met klanten en abonnees erg belangrijk. Omdat daarbij persoonlijke gegevens verwerkt worden, is aandacht voor privacy onontbeerlijk. Met een adequaat compliancebeleid kunnen uitgeverijen het risico op boetes, merk- en reputatieschade minimaliseren.
Uitgeverij

Deze wetten en regels gelden voor uitgevers
- Algemene Verordening Gegevensbescherming
- Richtsnoeren voor beveiliging van persoonsgegevens van de Autoriteit Persoonsgegevens
- Verkoop buiten de verkoopruimte
- Code e-mail
- Code Telemarketing
- Reclamecode Fieldmarketing
- Gedragscode promotionele kansspelen
- Koop op afstand
- Wet oneerlijke handelspraktijken
- Telecommunicatiewet
Geen risico, maar rust
DMCC helpt. Door uw websites, landingpagina’s en online omgevingen te beoordelen op compliance. Met scherpe analyses en adviezen te maken die inzoomen op de verplichtingen rond klantcontact en privacy. En door audits te doen bij partners als contactcenters, fulfilmentbedrijven en post- en pakketverzenders.
Wilt u ook grip op compliance?
Wij kennen de actuele wet- en regelgeving. En zijn thuis in uw sector. We helpen u en uw organisatie graag verder.