Food

DMCC ondersteunt organisaties in de food sector bij de controle, bewaking en naleving van de wet- en regelgeving op het gebied van consumentenbescherming en privacy. Bij onze onderzoeken kijken wij door de bril van de Autoriteit Consument en Markt en de Autoriteit Persoonsgegevens naar uw praktijk. 

Wet- en regelgeving specifiek voor de food sector

Om te waarborgen dat alle processen compliant werken zoomen de contactanalyses van DMCC specifiek in op de contactinhoudelijke verplichtingen bij verkoop of promotie van food producten en diensten. Voor bedrijven uit de food sector doen wij daarnaast compliance audits op locatie van inhouse contact centers, call centers, online marketingbureaus, colportagebedrijven, fieldmarketing organisaties, retailketens, prijsvergelijkers en overige wederverkopers. 

De toepasselijke wetgeving en zelfregulering voor klantcontact in de food sector: 

Grip op compliance

Met DMCC haalt u de expertise in huis om grip en controle te krijgen op naleving van wet- en regelgeving, die specifiek van toepassing is op klantcontactprocessen in de food sector. Met ons als partner heeft u managementinformatie omtrent compliance altijd realtime beschikbaar. Essentiele aantoonbare informatie, waarmee u altijd de mate van uw compliance kunt aantonen wanneer een toezichthouder daar inzicht in zou willen verkrijgen. Wij laten u ook exact zien hoe uw organisatie presteert ten opzichte van de markt. Zo heeft u aantoonbaar controle over uw klantcontact en laat u geen kansen onbenut. Dat noemen wij verantwoord ondernemen!

Wilt u weten hoe we dit ook voor uw organisatie mogelijk kunnen maken?
Neem dan contact met ons op. Wij maken graag kennis met u.

contact