Staatssecretaris Keijzer vastberaden: De opt-in voor telemarketing komt er. Een bel-niet-aan-register niet.
Woensdag 6 februari vond het algemene overleg (AO) van de Tweede Kamercommissie voor Economische Zaken met betrekking tot marktwerking en mededinging plaats. Daarin werd de Consumentenagenda van de Staatssecretaris, waar de opt-in voor telemarketing deel van uitmaakt, uitvoerig besproken. Vanuit het perspectief van de markt gezien was de bijdrage van Kamerlid Wörsdörfer (VVD) sterk. Verder … Continued