Ga naar de inhoud

Waarom deze bedrijven DMCC kiezen


Aantoonbaar compliant
Deskundig & praktisch advies
Betrokken & flexibel
DMCC Group - Training 1

Blijf op de hoogte van de voor u relevante en geldende wet- en regelgeving

Klantcontactprocessen goed inrichten is één ding. Maar compliance gaat verder dan dat: het betreft iedereen die met klanten contact heeft of met persoonlijke data werkt. Dat is helemaal nu, met de wetgeving die steeds complexer wordt, relevant. Zorg ook dat uw organisatie zich bewust is van wat kan en mag op het gebied van privacy en consumentenbescherming. Voor iedere medewerker hebben wij een geschikte e-learning of training: van management tot klantenservice, callcenter en ICT-servicedesk. Altijd up-to-date en passend bij uw praktijk.

DMCC Group - Audits

Wat is een compliance training?

Een compliance training is gericht op de geldende wet- en regelgeving. Onze e-learning programma’s en klassikale trainingen leggen u op een praktische en begrijpelijke manier de regels van privacy en klantcontact uit. Na het volgen van één van onze trainingen bent u aantoonbaar getraind in de voor u toepasbare wet- en regelgeving.

 

Welke trainingen bieden wij aan?

Wij bieden trainingen aan gericht op privacy en consumentenbescherming. De klantcontact trainingen zijn gericht op het kwalitatief laten verlopen van uw contact met klanten. Zo bieden wij onder andere modules voor telemarketing en direct dialogue, voor energiewerving en lotenverkoop. De privacy trainingen leggen de basisregels voor privacy in gemakkelijke taal uit. Wij vertalen de juridische theorie naar de praktijk. Indien gewenst kunnen we de trainingen ook specifiek toespitsen op uw praktijk.

DMCC Group - Training 3

Voor wie zijn de compliance trainingen?

Onze trainingen zijn voor iedereen die de basisregels voor privacy en klantcontact op een laagdrempelige en interactieve manier wilt leren. U kunt denken aan telemarketeers, klantenservice medewerkers, fondsenwervers, verkoopmedewerkers, marketeers, gemeentelijk klantcontactcentrum medewerkers etcetera.

We hebben onze vaste trainingen gericht op deze doelgroepen maar we kunnen onze trainingen ook op maat maken voor uw medewerkers, vraag gerust naar de mogelijkheden voor uw organisatie.

Mag ik klanten na een online aankoop automatisch aanmelden voor de nieuwsbrief?
Jitty van Doodewaerd
Ja dat kan, maar u moet wel voldoen aan een aantal voorwaarden.
Mag ik sms-donaties nabellen?
Jitty van Doodewaerd
Indien er sprake is van een klantrelatie wel, u dient zich wel aan bepaalde regels te houden.

Heeft u een prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag gratis binnen één werkdag.

Stel uw vraag

Kennis vergroten van huidige wet- en regelgeving?

Bespreek wat de mogelijkheden voor u zijn.

Neem contact op