Ga naar de inhoud

Trainingen

Zijn u en uw collega’s zich bewust van alle geldende wet- en regelgeving? Met onze klassikale trainingen en e-learning programma’s leggen wij wet- en regelgeving voor privacy en consumentenbescherming op een begrijpelijke en praktische manier uit.

 

Voorkom imagoschade, zorg ervoor dat uw medewerkers beschikken over aantoonbare kennis van de huidige wet- en regelgeving. Zo beschermt u dat kostbare vertrouwen dat u van uw klanten krijgt en kunt u blijven groeien. Neem contact op met één van onze experts om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.

DMCC Group - Training
Arjen van Eeuwen
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag binnen één werkdag

Stel uw vraag

Waarom deze bedrijven DMCC kiezen


Aantoonbaar compliant
Deskundig & praktisch advies
Betrokken & flexibel
DMCC Group - Training 1

Blijf op de hoogte van de voor u relevante en geldende wet- en regelgeving

Klantcontactprocessen goed inrichten is één ding. Maar compliance gaat verder dan dat: het betreft iedereen die met klanten contact heeft of met persoonlijke data werkt. Dat is helemaal nu, met de wetgeving die steeds complexer wordt, relevant. Zorg ook dat uw organisatie zich bewust is van wat kan en mag op het gebied van privacy en consumentenbescherming. Voor iedere medewerker hebben wij een geschikte e-learning of training: van management tot klantenservice, callcenter en ICT-servicedesk. Altijd up-to-date en passend bij uw praktijk.

Mag ik klanten na een online aankoop automatisch aanmelden voor de nieuwsbrief?
Jitty van Doodewaerd
Ja dat kan, maar u moet wel voldoen aan een aantal voorwaarden.
Mag ik sms-donaties nabellen?
Jitty van Doodewaerd
Indien er sprake is van een klantrelatie wel, u dient zich wel aan bepaalde regels te houden.

Heeft u een prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag gratis binnen één werkdag.

Stel uw vraag

Kennis vergroten van huidige wet- en regelgeving?

Bespreek wat de mogelijkheden voor u zijn.

Neem contact op