Ga naar de inhoud

Waarom deze bedrijven DMCC kiezen


Aantoonbaar compliant
Deskundig & praktisch advies
Betrokken & flexibel
DMCC Group - Training

Klantcontact e-learning programma's WWJZ

Klantenservice of verkoopmedewerkers spreken uw klant meer dan wie dan ook binnen uw organisatie. Wij bieden verschillende e-learning programma’s aan om te zorgen dat uw medewerkers goed beslagen ten ijs komen. Zo bieden wij modules voor telemarketing en direct dialogue, voor energiewerving en lotenverkoop. We kunnen dit eventueel ook specifiek toespitsen op uw praktijk. Benieuwd naar onze e-learning programma’s? Vraag dan vrijblijvend een demo aan om te bekijken of dit interessant is voor uw organisatie.

DMCC Group - Training 3

Klassikale klantcontact trainingen

Wij bieden een aantal specialistische workshops die echt de praktijk van de marketeer, fondsenwerver, agent of medewerker klantenservice raken. Hebben uw verkoop of service medewerkers ook wel eens te maken met consumentenirritatie naar aanleiding van hun klantcontact? Of hebben consumenten het idee dat zij worden misleid? Vanuit de zelfregulering wordt u verplicht om er zorg voor te dragen dat uw medewerkers worden getraind op gesprekstechnieken ter beheersing van consumentenirritatie bij telemarketing. Wij bieden klassikale trainingen aan waar wij uw medewerkers klaarstomen voor het contact met uw klanten.

Mag ik klanten na een online aankoop automatisch aanmelden voor de nieuwsbrief?
Jitty van Doodewaerd
Ja dat kan, maar u moet wel voldoen aan een aantal voorwaarden.
Mag ik sms-donaties nabellen?
Jitty van Doodewaerd
Indien er sprake is van een klantrelatie wel, u dient zich wel aan bepaalde regels te houden.

Heeft u een prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag gratis binnen één werkdag.

Stel uw vraag

Interesse in onze trainingen?

Bespreek de mogelijkheden tijdens een consult.

Vraag vrijblijvend consult aan