Ga naar de inhoud

Privacy trainingen

Als u achter het stuur gaat zitten, moet u de verkeersregels weten. Bij privacy werkt dat net zo. Om de privacyregels in een organisatie na te leven, moeten mensen begrijpen wat ze inhouden. Privacy awareness betekent dat u zich als organisatie moet inspannen om uw medewerkers iets bij te brengen over de bescherming van persoonsgegevens. En dat op een manier die aansluit bij hun werkzaamheden. Met het oog op de verantwoordingsplicht uit de AVG moet een organisatie ook kunnen aantonen dat er voldoende is gedaan om dit te realiseren. Wij bieden zowel privacy trainingen aan in de vorm van e-learning en klassikale trainingen. Met onze privacy trainingen beschikken uw medewerkers over aantoonbare kennis van wet- en regelgeving. Vraag vrijblijvend een gratis demo van onze e-learning aan.

DMCC Group - Training 3
Arjen van Eeuwen
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag binnen één werkdag

Stel uw vraag

Waarom deze bedrijven DMCC kiezen


Aantoonbaar compliant
Deskundig & praktisch advies
Betrokken & flexibel
DMCC Group - Training

Privacy e-learning programma's WWJZ

Privacywetgeving op een begrijpelijke en praktische manier

Weetwatjezegt (WWJZ) – onderdeel van de DMCC Group – legt de basisregels voor privacy uit in makkelijke taal. Onze e-learning vertaalt de juridische theorie naar de praktijk van de fondsenwerver, marketeer of klantenservice medewerker. We geven antwoord op vragen als: hoe ziet een goede opt-in eruit? En wat moet ik doen bij een inzageverzoek? De e-learnings kunnen indien gewenst aangepast worden op uw praktijk.

DMCC Group - Training 1

Klassikale privacy trainingen

Verhoog in 1 dag het kennisniveau over privacy. Een goede klantenservice of service center is een visitekaartje van een organisatie. Goed getrainde medewerkers kunnen vragen en klachten kundig afhandelen. Oók de lastige vragen over privacy. Zonder kennis van privacywetgeving is het ook voor marketeers en fondsenwervers bijna onmogelijk geworden verantwoord persoonsgebonden data te gebruiken. Tijdens een klassikale training worden uw medewerkers goed op de hoogte gebracht van de actuele wetten en regels omtrent de privacywetgeving. Want pas als u weet wat niet mag, weet u ook wat wel is toegestaan.

 

 

Mag ik klanten na een online aankoop automatisch aanmelden voor de nieuwsbrief?
Jitty van Doodewaerd
Ja dat kan, maar u moet wel voldoen aan een aantal voorwaarden.
Mag ik sms-donaties nabellen?
Jitty van Doodewaerd
Indien er sprake is van een klantrelatie wel, u dient zich wel aan bepaalde regels te houden.

Heeft u een prangende vraag?

Onze experts beantwoorden uw vraag gratis binnen één werkdag.

Stel uw vraag

Interesse in onze trainingen?

Bespreek de mogelijkheden tijdens een consult.

Vraag vrijblijvend consult aan