Ga naar de inhoud

Privacy & security voor de verkoopmedewerker

Een verkoopmedewerker verzorgt vaak het eerste contact met een klant. Goed getrainde medewerkers kunnen vragen en klachten kundig afhandelen. Oók de lastige vragen over privacy. Zijn uw medewerkers goed op de hoogte van de actuele wetten en regels van privacy en de AVG? En de manier waarop de organisatie privacy heeft geborgd?

 

Aan de hand van voorbeelden behandelt deze sales e-learning de basisbegrippen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming  en de situaties waarbij verkoopmedewerkers met privacyvraagstukken in aanraking kunnen komen. Via animaties en praktijkcases komt de theorie tot leven en verwerft u informatie die direct toepasbaar is in de praktijk.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Wat zijn de privacy regels?

In onze e-learnings leggen wij dit op een begrijpelijke & praktische manier uit

Gratis versie aanvragen

E-learning

Wat ga ik leren tijdens deze training?

WWJZ legt de basisregels voor privacy uit in makkelijke taal. Onze e-learning vertaalt de juridische theorie naar de praktijk van de verkoopmedewerker.

We geven antwoord op vragen als:

  • Wat houdt de privacywet nu eigenlijk in en wat betekent dat voor de verkoopmedewerker?
  • In welke AVG rol verwerk ik persoonsgegevens?
  • Hoe geef ik invulling aan het recht om vergeten te worden?
  • Hoe ziet een goede opt-in eruit?
  • Wat moet ik doen bij een inzageverzoek?
  • Wat is een datalek?
  • Hoe herken ik een phishing mail?
DMCC Group - Consultancy

Modules

Het programma biedt verschillende modules die medewerkers apart kunnen volgen :

  • Privacy algemeen
  • Privacy in de praktijk
  • Verplichtingen voor bedrijven
  • Rechten van betrokkenen
  • Meldplicht datalekken
  • Phishing
DMCC Group - Training

Praktisch & laagdrempelig

Voorkomen is beter dan genezen, zorg ervoor dat u beschikt over aantoonbare kennis van de huidige wet- en regelgeving. Onze e learning privacy is laagdrempelig en voor alle verkoopmedewerkers in te zetten. Zo beschermt u het kostbare vertrouwen dat u van uw klanten krijgt. En kan u blijven groeien.

  • Altijd up-to-date
  • Uw medewerkers aantoonbaar getraind
  • Opgezet vanuit praktijkervaring
  • Optioneel inclusief kennistoetsen
  • Eenvoudig beheer op het Weetwatjezegt LMS

De WWJZ programma’s worden al veelvuldig ingezet voor het trainen van agents, wervers en klantenservicemedewerkers of om het algemene privacy bewustzijn op de werkvloer te verhogen.

O nee, wij hebben te maken met een datalek! Wat moet ik nu doen?
Jitty van Doodewaerd
Hoe te handelen bij een datalek leggen wij u op een begrijpelijke manier uit in onze privacy trainingen.
Welke informatieverplichtingen gelden er voor telefonische verkoop?
Jitty van Doodewaerd
Wij leggen de basisregels voor telemarketing gemakkelijk uit en vertalen de juridische theorie naar de praktijk.

Voldoende kennis van wet- en regelgeving?

Met onze e-learning en training leggen wij wet- en regelgeving voor privacy en consumentenbescherming op een begrijpelijke en praktische manier uit.

Vraag een gratis versie aan

Het kennisniveau over privacy verhogen?

Bespreek de mogelijkheden voor uw organisatie.

Neem contact op