Ga naar de inhoud

Privacy & security voor de klantenservice

Een goede klantenservice of servicecenter is een visitekaartje van een organisatie. Goed getrainde medewerkers zijn professioneel en kunnen vragen en klachten kundig afhandelen. Oók de lastige vragen over privacy.

 

Aan de hand van voorbeelden behandelt deze e-learning de basisbegrippen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming en de situaties waarbij klantenservicemedewerkers met privacyvraagstukken in aanraking kunnen komen. Via animaties en praktijkcases komt de theorie tot leven en verwerft u informatie die direct toepasbaar is in de praktijk. Wilt u uw customer service verbeteren? Lees hieronder meer over de training klantenservice medewerkers.

 

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Wat zijn de AVG regels voor de klantenservice?

In onze e-learnings leggen wij dit op een begrijpelijke & praktische manier uit

Gratis versie aanvragen

E-learning

Wat ga ik leren tijdens deze training klantenservice?

WWJZ legt de basisregels voor privacy uit in makkelijke taal. Onze e-learning vertaalt de juridische theorie naar de praktijk van de klantenservicemedewerker.

In deze cursus voor de klantenservice medewerker geven wij antwoord op vragen als:

  • Wat houdt de privacywet nu eigenlijk in en wat betekent dat voor uw organisatie?
  • In welke AVG rol verwerk ik persoonsgegevens?
  • Hoe geef ik invulling aan het recht om vergeten te worden?
  • Hoe ziet een goede opt-in eruit?
  • Wat moet ik doen bij een inzageverzoek?
  • Wat is een datalek?
  • Hoe herken ik een phishing mail?
DMCC Group - Audits 4

Modules

Deze klantenservice training biedt verschillende modules die medewerkers klantenservice apart kunnen volgen :

  • Privacy algemeen
  • Privacy in de praktijk
  • Verplichtingen voor bedrijven
  • Rechten van betrokkenen
  • Meldplicht datalekken
  • Phishing
DMCC Group - Audits

Praktisch & laagdrempelig

Voorkomen is beter dan genezen, zorg ervoor dat u beschikt over aantoonbare kennis van de huidige wet- en regelgeving. Onze digitale privacy training is laadgrempelig en geschikt voor alle medewerkers van de customer service afdeling en kunt u inzetten als extra cursus klantenservice of als onderdeel van de medewerker klantenservice opleiding. Zo beschermt u het kostbare vertrouwen dat u van uw klanten krijgt. En kan u blijven groeien.

  • Altijd up-to-date
  • Uw medewerkers aantoonbaar getraind
  • Opgezet vanuit praktijkervaring
  • Optioneel inclusief kennistoetsen
  • Eenvoudig beheer op het Weetwatjezegt LMS

De WWJZ programma’s worden al veelvuldig ingezet voor het trainen van agents, wervers en klantenservicemedewerkers of om het algemene privacy bewustzijn op de werkvloer te verhogen.

O nee, wij hebben te maken met een datalek! Wat moet ik nu doen?
Jitty van Doodewaerd
Hoe te handelen bij een datalek leggen wij u op een begrijpelijke manier uit in onze privacy trainingen.
Welke informatieverplichtingen gelden er voor telefonische verkoop?
Jitty van Doodewaerd
Wij leggen de basisregels voor telemarketing gemakkelijk uit en vertalen de juridische theorie naar de praktijk.

Voldoende kennis van wet- en regelgeving?

Met onze e-learning en training leggen wij wet- en regelgeving voor privacy en consumentenbescherming op een begrijpelijke en praktische manier uit.

Vraag een gratis versie aan

Het kennisniveau over privacy verhogen?

Bespreek de mogelijkheden voor uw organisatie.

Neem contact op