Wij geloven in rust in plaats van risico.

De kracht van het samen doen

Klantcontact is het visitekaartje van organisaties. Vandaag de dag zijn organisaties 360 graden en 24/7 met hun klant bezig. Via eigen kanalen zoals website en telefoon en via metaplatformen zoals social media en messenger diensten.  De interactie met een klant kan reputaties maken of breken. Daarom is het zo belangrijk dat het volgens de regels gebeurt. DMCC helpt daarbij. Door intern bij organisaties en extern bij hun leverancier naleving van die regels te controleren. Zo helpen we goede doelen met een verwerkingenregister, een privacy statement en een procedure datalekken. Of controleren we of de call centers van een energieleverancier wel op de juiste manier een Aanbod op Maat aan de telefoon doen.

We zijn een groot voorstander van zelfredzaamheid. Daarom vertalen we ingewikkelde wetten in begrijpelijke business rules. En geven we klanten een instrumentarium om privacy- en consumentenwetgeving op de werkvloer te implementeren en monitoren. Zo kunnen ze zelf  de goede keuzes maken.

Wilt u maandlijks nieuws in uw postvak?